Mitgliedsname:
Passwort:

Kein eigenes Profil?
Registrieren
Benutzerdaten vergessen?

Online HobbyfreundinnenTeam mededelingenNL DE EN
 18 Dezember 2017



ProfilHobbyfreundinnenKreationen (73)Fotoalbum (67)ReaktionenWeblog (0)Foto´s des Tages (884)


Basteljournal Profil von wijffie
Vorname Diane
Wohnort Chilliwack
Land
Leztes Mal eingeloggt 3 vor ein paar Tage
Geburtsdatum 21-11-1946
Geschlecht Frau
Mitglied seit 25-3-2009
Status Aktiviert
tot 24-2-2018
Nachrichten im Forum lesen
Schreibe eine persönliche Nachricht

Persönliche Information
Hi allemaal,

Ik ben Diane en 40 jaar getrouwd. Heb 3 dochters, 3 schoonzoons, 4 kleinkinderen, 2 poezen (witte: wijffie en zw/wit: brutus) 30 kippen en een haan (samen met de meisjes).
Woon nu ruim 22 jaar in Canada.
Heb eigenlijk al altijd zitten knutselen, te veel hobbies...... heel veel gebreid en geborduurd (er hangen zo`n 250 schilderijen), (liefst op 40 en 45 draads linnen en speciale steken), naaien, decoratief schilderen, en sinds een aantal jaren ook quilten, (alleen leuke en aparte), werken met kralen, plus kaarten maken in 3D ,pergamano, scrapkaarten, maar de voorkeur is pergamano. Door mijn dochters ben ik eigenlijk begonnen met kaarten maken in 3D. Voor die tijd meer de stempeltechniek en borduren op kaarten.

Helaas zijn onze 2 poezen Brutus(op 23 nov `12) en Wijffie(op 13 feb `13) overleden, ze waren 17 jaar oud....

Reagieren

Reaktion für wijffie
geschrieben von knorretje_47 12-12-2017 22:23:24
Hallo Diane,

Wat een schattige foto weer van de varkentjes die weer heerlijk op zoek zijn naar nootjes.

Truus

geschrieben von Conny1962 10-12-2017 10:39:36
Diane,
Wat een schitterende foto zeg! En wat leuk een koolmeesje zo dicht voor je raam. Daar blijf je dan toch naar kijken he. Leuk, dat je `m zo goed op de foto hebt gekregen.
Het sneeuwt hier op het moment... Van die grote witte vlokken die neerdwarrelen.... Ik vind het er gezellig uitzien... Zeker als je dat vanaf je lekkere warme huiskamer kunt bekijken haha....
In sommige delen van Nederland ligt zeker al zo`n 15 cm sneeuw... Daar zijn kinderen sneeuwpoppen aan het maken. Hier niet hoor. Het sneeuwt hier eigenlijk vandaag pas voor het eerst en ik denk ook niet dat het blijft liggen. Maar het ziet er wel leuk uit.
Hoe is het weer bij jullie?
Lieve groetjes, Conny
P.S. ik zie nu pas je schitterende nieuwe creatie... WOW, wat prachtig!

geschrieben von vosje 10-12-2017 9:14:58
Hallo Diane
Wat een schitterende foto van het
koolmeesje op de zonnebloempitten
Dat is toch leuk als je dat ziet
Zaten de poezen niet te kijken voor het raam??

Lieve groetjes van Gerda

geschrieben von Conny1962 9-12-2017 14:38:03
Diane,
Wowww, wat een schitterende foto van de sneeuw op de bergen! Prachtig.
Het is hier ook koud.... Hier geen sneeuw gevallen (alleen hagelbuien), maar bijv. in Gelderland ligt er wel sneeuw...
Lieve groetjes en een fijn weekend verder, Conny

geschrieben von Conny1962 7-12-2017 20:23:40
Diane,

Wat een leuke foto! Het ziet er zo gezellig uit... De piggies die op zoek zijn naar nootjes... Wat een goed leventje hebben ze toch bij jullie...
En wat een heerlijk weer is het nog bij jullie. Hier is het nat, grijs en koud...
Lieve groetjes, Conny

geschrieben von knorretje_47 7-12-2017 19:05:07
Hallo Diane,

Wat een leuke foto van de piggies, ze hebben lekker de ruimte om rond te struinen en om nootjes te zoeken.

Truus
Wij hebben hier echt herfstweer met harde wind en regen.

geschrieben von Conny1962 6-12-2017 18:26:37
Diane,
Wat een schitterende foto heb je vandaag van Maya! Hartje
De foto`s van de bergen zijn trouwens ook prachtig.
We switchen nu maar een beetje heen en weer he tussen het oude en nieuwe HJ...
Lieve groetjes, Conny
en een dikke knuffel voor de beestenboel.

geschrieben von vosje 6-12-2017 7:34:03
Hallo Diane
Dankjewel!!!!
Dat was zeker gezellig

Lieve groetjes van Gerda


geschrieben von knorretje_47 5-12-2017 12:54:22
Hallo Diane,

Wouw wat een schitterende foto, wat is het al mooi wit op de berg, heel mooi om te zien.

Groetjes,
Truus

geschrieben von Lydi@ 3-12-2017 10:56:36
Hallo Diane,
Een hele mooie foto en ook van Levy Ja Ja Ja JaHet is bij jullie ook al zo slecht met het weer en ook hier regent het veel en zijn de landerijen doornat en overal staat water, af en toe een droge dag en dan weer nat en zo grijs en donker. Fijne zondag en lieve groetjes van Lydia

geschrieben von Conny1962 2-12-2017 18:46:57
Hallo Diane,

Arme Levy..... Als je niet van regen houdt.... en het regent al zo lang....
Hopen dat het volgende week beter weer wordt...
Het heeft hier vannacht gevroren (-4 gr.C.) en het was bijna de hele dag mistig.
Het was zo koud.... Echt waterkoud. Het was wel een mooi gezicht al die aangevroren mist.
Morgen schijnt de vorst weer over te zijn...
Lieve groetjes en een fijn weekend verder, Conny

geschrieben von novy 27-11-2017 11:51:35
Hallo Diane

Aan borduren kom ik haast niet meer toe ,ik ben druk met het borduren van kaarten
Ik vergat je vorige keer te vertellen dat ik lid ben van merkwaardig dat is een merklappenvereniging met meer dan 1000 leden
Ik wens je een fijne dag en

geschrieben von Lydi@ 26-11-2017 11:18:45
Hallo Diane,
Wat een leuke foto en die heeft mooi model gestaan voor jou Ja Ja Ja Ja Ja
Het is hier echt wisselvallig en ook koud, lieve groetjes van Lydia

geschrieben von Conny1962 26-11-2017 10:42:04
Hallo Diane,

Wat een knap kippetje heb je op de foto gezet.
Het is hier koud en nat brrrrr.....
We maken het ons binnen maar gezellig.
Lieve groetjes,
Conny

geschrieben von Annie Hendricks 26-11-2017 9:02:41
Hallo Diane
, wat een knappe kleindochter heb je. En al zo om kunnen gaan met naald en draad, komt vast door jou. Ik zou maar oppassen straks word ze nog beter als jou. Ik vind het en . Heb mijn ogen uitgekeken. Liefs en een dikke knufffffffffffffffffff van mij. Gr, Annie

geschrieben von Lydi@ 24-11-2017 9:48:46
Hallo Diane,
Fijn ook weer iets van jou te horen en dat het goed gaat, begrijp best dat je blij bent dat het weer voorbij is en ben ik ook altijd. Hier is het echt herfst en veel regen, afgelopen woensdag was het prachtig weer en zon en zijn we nog naar het bos geweest en was het 16 graden. Gisteren storm en regen, maar niet echt koud en ze geven nog meer regen op, al die mooie kleuren zullen er nu wel uitgewaaid zijn en jammer. Hier gaat het ook goed en gaan we gewoon door, ben al eens aan het kijken hoe de nieuwe site werkt en heb gisteren een foto geplaatst en nu van de week eens kijken met de kaarten, het is wel heel anders en vond deze toch gemakkelijker.
Maar al doende leert men Leuk je foto van de kat en eigenlijk moeten we er maar een voorbeeld aan nemen Wat een leventje hebben die. Fijne dag en lieve groetjes van Lydia

geschrieben von gerry 23-11-2017 21:01:24
hallo diane

bedankt voor de complimenten

groetjes anita

geschrieben von Conny1962 23-11-2017 20:33:32
Hallo Diane,

Ja, ik snap ook niet hoe je dit zo snel zag hoor
De hond op de foto is onze oudste.... Ruim 12,5 jaar al weer.... En hij kan nog zo lekker gek doen... Het is echt een lieverd.
Wat een leuke foto van je rode kater.... Ik moet er ook bijna van geeuwen haha....
Het heeft hier vandaag gehoosd. Gelukkig kon ik tussen de buien door. Koud was het niet. Het was nog rond de 14 gr.C.
Voor het weekend wordt er natte sneeuw en hagelbuien voorspelt... We zullen zien...
Lieve groetjes, Conny

geschrieben von Lydi@ 23-11-2017 11:15:13
Hallo Diane,
Wat een mooie foto en zeker weten dat ze kunnen kakelen, maar wel gezellig Ja Ja Ja JaGisteren een prachtige dag en zon en vandaag is het weer herfst, regen en storm. Hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad en lekker verwend en ik hoop dat manlief het in Holland en Frankrijk ook naar zijn zin heeft gehad. Fijne dag en lieve groetjes van Lydia

geschrieben von Conny1962 23-11-2017 8:24:39
Hallo Diane,

Wat een leuke foto! Ja, kakelen kunnen ze wel he...
Heb je een gezellige verjaardag gehad?
Hoe is het weer bij jullie? Wij zitten dik in de herfst hoor.... Donker, grijs, regen, wind... Gisteren eindelijk weer eens een zonnetje gezien. Was fijn...
Lieve groetjes, Conny

geschrieben von novy 21-11-2017 22:59:19
Hartelijk Gefeliciteerd
Ik wens je een fijne dag en veel gezondheid

geschrieben von gerry 21-11-2017 18:55:11


met je verjaardag

anita en nog

geschrieben von spinnetjes 21-11-2017 17:13:44
Diane met je verjaardag, en voor het Nieuwe jaar heel veel goeds.

En geniet van deze dag met allen die je lief zijn,

Corrie.

geschrieben von vosje 21-11-2017 16:47:26

Hallo Diane
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Een hele fijne dag en laat je lekker verwennen
We wensen je nog vele gezonde jaren toe

Lieve groetjes van Gerda


geschrieben von Conny1962 21-11-2017 10:12:48
Diane,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren toegewenst!

Een gezellige dag en lieve groetjes, Conny

 Hobby Groothandel De Hobbykrant