Mitgliedsname:
Passwort:

Kein eigenes Profil?
Registrieren
Benutzerdaten vergessen?

Online HobbyfreundinnenTeam mededelingenNL DE EN
 18 Dezember 2017



ProfilHobbyfreundinnenKreationen (235)Fotoalbum (48)ReaktionenWeblog (1)Foto´s des Tages (352)
Ook hier is er een aardig laagje gevallen, de tuin lijkt wel een sprookjeswereld (11-12-2017 14:53:26)


Basteljournal Profil von Tjessie
Vorname Thea
Wohnort Noordbroek
Land Niederlande
Leztes Mal eingeloggt 0 vor ein paar Tage
Geburtsdatum 25-4-1955
Geschlecht Frau
Mitglied seit 19-3-2005
Status Aktiviert
5-4-2006 tot 3-5-2018
Nachrichten im Forum lesen
Schreibe eine persönliche Nachricht

Persönliche Information
Mijn naam is Thea Oldenburger, ben getrouwd en moeder van 2 zoons waarvan 1 thuiswoont en de ander is het huis uit. Ik woon in Noordbroek. Sinds ik met de milleniumwissel mijn eerste kaartjes heb gemaakt ben ik besmet met het kaartenmaakvirus. Mijn favoriete technieken zijn borduren, embossen en ponsen, maar probeer ook wel nieuwe technieken uit. Ook op deze site doe ik veel ideeën op.

Reagieren

Reaktion für Tjessie
geschrieben von ter Burg 18-12-2017 13:00:50
Hoi Thea.

Zo jij bent goed ijverig geweest.
Schitterende kaarten hoor.
Mooie kleuren combinaties.


Wens je hele fijne feestdagen toe.

Groetjes Yvonne.

geschrieben von madeliefje 16-12-2017 18:50:02
Hallo Thea
het kon nog net he, wat nieuwe kaartjes hier, ik zal het missen het oude hobbyjournaal
mooie kaartjes echt top
liefs annelies

geschrieben von paulien 16-12-2017 16:04:30
Hoi thea
Mooie kerstkaartjes heb je gemaakt
Fijn weekend Marleen.

geschrieben von dini 16-12-2017 11:16:30
Prachtige kaarten Tjessie.
Wat zijn er toch mooie mallen te koop. Je wordt er gewoon hebberig van.
Fijn weekend.
Lieve groetjes Dini

geschrieben von dini 29-11-2017 14:26:11
dank je wel, maar die van jou zien er ook prachtig uit, vooral de dotskaarten.
Ik heb ook een paar gemaakt voor de kerst, maar ik ben ze al weer kwijt.
Vorige week zondag hadden wij een hobbymarkt hier en daar sta ik ook al jaren met kaartjes.
Heb erg veel verkocht, dus ik kan weer nieuw materiaal kopen.
Zit nog steeds in de lappen mand.
Heb een mriscan gehad en daaruit blijkt dat de onderste ruggenwervels versleten zijn en daar kunnen ze niks meer aan doen. Dus dat blijft pijnlijk.
Ook hebben ze gezien dat er zenuwen in de knel zitten daar en ik kan er aan geopereerd worden, maar dat moet ik nog bekijken of ik dat doe.
Er veranderd dan niet zo erg veel en het herstel daarvan kan wel een jaar duren. Dus daar zit ik niet op te wachten. Heb net 2 heupoperaties gehad.
Heb maar een rollator gekocht, zodat ik tenminste weer een eindje kan lopen.Fietsen lukt ook niet meer. Als je eenmaal begint te sukkelen! Maar je went er ook aan.
Ga je nog sint vieren? Wij dus niet meer. We doen met de kerst iets leuks met elkaar.
Vorige week hebben wij in Zuidlaren gegeten bij de Rode Kater met broers en zussen. Doen we ook elk jaar.
De kinderen in Borger gaan de kerst organiseren, dus ik heb nergens wat mee nodig. Lekker.
Nou dit was een heel verhaal. Succes met het kaarten maken en een goede week.
Liefs Dini

geschrieben von leuk meisje 24-11-2017 9:22:40
Goeiemorgen Thea. Ik kom je een hele fijne dag toewensen. Heb helaas weinig kaartjes gemaakt de laatste tijd. Ander dingen slokken mij op. Jou creaties vind ik prachtig. Ghanese groeten Jeannette
geschrieben von sonjavdpol 3-9-2017 20:14:23
Een vergissing met je vlinder! Is een Kleine Vos i.p.v. Atalanta ! Maar ook mooi hoor!
Een Atalanta heeft oranje horizontale strepen.
Groetjes!
Sonja

geschrieben von Dutch 3-9-2017 10:54:21
Hoi Thea

Ik zag dat jij ook een paar prachtig kaarten weer had gemaakt.
Ik heb weer genoten van je prachtig creaties.
Het ene dotskaartje met ballonnen erop heb ik ook net gemaakt, maar dan met een robotpopje erop.
Ik heb weer een kriebelpoes voor mij lopen, dus op het toetsenbord letten.
Ik ben nu met herfstkaarten bezig.

Groetjes van Trijnie en spinnende Beauty

geschrieben von Astrid08 1-9-2017 19:10:41
Thea
Plaatje van een foto
JA de tijd komt er weer aan mooi vind ik dat
Ben gek op zwamen en paddenstoelen
Gr astrid

geschrieben von ter Burg 24-8-2017 15:18:49
Dag Thea.

Mag ik je hartelijk danken voor de felicitaties
voor mijn verjaardag.
Ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar
je prachtige creaties te kijken.
Dikke complimenten hoor.


Groetjes Yvonne


geschrieben von Conny1962 18-8-2017 9:57:38
Thea,
voor je berichtje en complimenten op mijn dagfoto`s. Altijd leuk om te krijgen!
Groetjes en een fijne dag verder, Conny

geschrieben von Conny1962 15-8-2017 9:44:37
Hallo Thea,

Volgens mij is de nederlandse naam van deze plant Koeienoog...
Wat een mooie plant he.... En er is ook genoeg bezoek
En een hele mooie foto!
en een fijne dag, Conny

geschrieben von Astrid08 14-8-2017 21:02:35
Thea
Is dat ook Edelweis??
Mooie dagfoto Ja Ja Ja Ja
Gr astrid

geschrieben von Astrid08 12-8-2017 23:08:08
Theaa
Ik wis niet dat er verschillende soorten edelweis waren
Weer wat geleerd
Mooie dagfoto Ja Ja Ja
Gr astrid

geschrieben von Astrid08 11-8-2017 19:04:04
Thea
Mooie dagfoto van het Edelweis Ja Ja Ja Ja
Gr astrid

geschrieben von Creahannie 19-6-2017 8:48:21
Hallo Thea,

voor jou felicitatie tgv mijn verjaardag,

Fijne dag vandaag,

Lieve gr Hannie

geschrieben von Dutch 13-5-2017 13:38:07
Hallo Thea

Een paar dagen terug zag ik al een paar prachtig kaarten voorbij komen.
Ik was nu ook even aan het kijken wie wat heeft gemaakt.
Toen zag dat jij ook paar schitterde kaarten had gemaakt.
De condoleance kaarten vind ik heel mooi gedaan.
Die met het plaatje vrouwtje erop vond ik grappig tekst hebben.

Groetjes Trijnie

geschrieben von Nita 6-5-2017 19:35:54
Hallo Thea,

Leuke foto had je vandaag,
En mooi die hollandse lucht ook er bij.

Nita

geschrieben von gerry 25-4-2017 21:01:13


met je verjaardag

anita en nog

geschrieben von dini 25-4-2017 20:07:24
Hoi Tjessie.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een fijne avond van.
Lieve groetjes Dini

geschrieben von Mickey23 25-4-2017 9:22:24
Goedemorgen Thea,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie en gezellige dag van.

Ingrid

geschrieben von Creahannie 25-4-2017 8:46:54
met je verjaardag,

ik wens je een fijne en gezellige dag,

,

Hannie.